Hola readers ! Siti Hajar Aminuddin here, but for short just panggil Ajaa :) One of the UUM Student. Banker to-be Insyaa Allah :) yes you ! intro please.. ^^

Tuesday, 24 March 2015

Guru kahwin anak murid

Sis dapat tau pasal ni pun sebab group Whatsapp.

Mula2 malas lagi nak bukak sebab 
tengah layan #TLU ( teman lelaki upahan )
Siap nangis2 bagaii. 

Then, scroll noty ada baca
member cakap.

" Jodoh ditangan Tuhan "
" cinta tak kenal usia " laa
Then,
 " Kalau dah jodoh tak kemana ".
So, 
cepat je jari bukak wasap.

Tengok [image] loading.
Tunggu berapa saat. 
keluar gambar cik adik manis and si husband.

          Dah Viral dekat internet rupanya           .

Kalau baca komen dekat FB,
takpun mana2 social network la kan,
laki2 single ramai yang komen haha
kecewa laa agaknyaa sebab
adik manis ni dah kawen dengan cikgu dia sendiri.
Plus, anak suami dia ( cikgu ) bestfriend dia.

Cuba imagine? 

hihi.

Dalam dunia ni. macam2 boleh berlaku uols.
Selagi benda tu halal, tak jadik masalah.
Yang haram tu tolong halalkan.

Doakan sis pun dapat jodoh baik2 k ^^
*tiba2*haha amboi siap bold lagi




No comments: