Hola readers ! Siti Hajar Aminuddin here, but for short just panggil Ajaa :) One of the UUM Student. Banker to-be Insyaa Allah :) yes you ! intro please.. ^^

Tuesday, 5 May 2015

The Carnival Sungai Petani

Memandangkan sis tak balik kampung cuti 'Labour Day' tu hari.
3 hari 3 malam sis gagahkan jugak nak siapkan esaimen yang bertingkek2.
Dengan examnya. 
Sis ni kaki balik rumah. *kalau cuti panjang laa*
Ni pun panjang jugak cuti, dari Jumaat - Selasa cuti.
Tapi tak nak balik. Konon sado la. 
Takpe, ada hikmah jugak kenapa tak balik.
- Boleh tengok nyet2 (monyet) tepi tingkap.
- Kita pandang roommate, roommate pandang kita
- Bangun tido makan. Baca sikit2 layan movie kejap. (Berulang2)

Lepas tu. Lepas tu. Lepas tu.
Member sis ngajak pegi jalan.
Memanggg nakkkk sangat pergi. Tapi esoknya EXAM !
Investment pulak tu. hihi
Tapi, Sis keluar jugak.
Kalau tak menangis la sis sorang2
kat bilik. Menatap dinding kipas kat bilik ni.

So, follow diorang pergi The Carnival Sungai Petani.


Sis bab air x laju. Tapi bab kamera lajuuu :)

Haha budak belakang tu dah x lepas pelampung dia tu sebab
pinjam yang budak punya. haha
Kishannn. Dah dua jam main air, 10 kali cakap lapar. haha
Sis tengah tahan panas. memang time ni terik 

Ya Allah.

Tempat ni nama dia Bubble Spa. Kena pandai carik sebab
 tempat dia menyorok sikit. Sape cepat, dia concere. Rasa dia macam

kerusi ogawa tapi versi air. Bayangkan sendiri lah :P

Okay. Masing2 penat lapar. Senyum pun tak larat dah. hahaha

Okay dekat sini sebenarnya kawasan budak2 kecik.
Bila kitorang datang, mak ayah
budak tengok semacam. Hahaha
Kita nak amik gambar je. kah3





Haaa, hasilnya. Sis dapat muka burn. Yang penting tang hidung tu dia 
burn teruk sikit. Haha
Pergi kelas tadi orang tanya.
Pakai blusher ke? Korang ni lahaiii, pelik sikit je kat muka 
dan2 tanya. 
Aku dah tergelakkkk. Dalam hati laa tapi.
Yang betulnya, muka wa BURNNN haha

P/S : Izzatie Sulong thankss sebab henfon OPPO anda yang
         kasi muka we all peloles flawless. haha
         Tukang whatsapp gambar2. 
         Atul Khalimatul Thankss sebab awak jadi GPS kitorang
         dan jugak tukang pencari pelampung. haha
         Waniey Gadis berani yang baru ku kenal. hahaha thankss drive
         Kishan Kita memang bleh geng la Kishan. U kaki makan sushi jugakkkk.haha




1 comment:

Kim Kirah said...

blusher sangat! commey ape..haha..